Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point |
Autor: |
Potocká, Martina
|
Vedoucí: |
Vařacha, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech POINT. Popisuje historický vývoj národní politiky a legislativy týkající se eGovern-mentu v České republice. Práce představuje základní pojmy z oblasti veřejné správy jako jsou např. ISVS, eGovernment jeho symboly (eGon a Klaudie), rozdělení základních re-gistrů, služby Czech POINT, datové schránky nebo elektronický podpis. Reálná data jsou sesbíraná pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na obyvatele Zlín-ského kraje. Analýza služby Czech POINT se zabývá její přístupností k občanům komu jsou data určena, co je zapotřebí před návštěvou a jaké služby občanům nabízí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38472
|
Datum:
|
2016-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
43671
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet