Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice |
Autor: |
Lang, Josef
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je zmapovat oblast neziskového sektoru z pohledu marketingových komunikací v návaznosti na konkrétní organizaci - Nemocnici Vsetín. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti marketingových komunikací, soustřeďuje se především na neziskový sektor a marketing. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dosavadních nástrojů externí a interní komunikace, přináší zhodnocení efektivity a možnosti využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Dále pak autor zmiňuje několik způsobů jak je možné komunikaci nemocnice vylepšit a navrhuje patřičná doporučení pro strategické i operativní řešení komunikace Nemocnice Vsetín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3853
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4863
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet