Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice
Autor: Lang, Josef
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této práce je zmapovat oblast neziskového sektoru z pohledu marketingových komunikací v návaznosti na konkrétní organizaci - Nemocnici Vsetín. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti marketingových komunikací, soustřeďuje se především na neziskový sektor a marketing. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dosavadních nástrojů externí a interní komunikace, přináší zhodnocení efektivity a možnosti využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Dále pak autor zmiňuje několik způsobů jak je možné komunikaci nemocnice vylepšit a navrhuje patřičná doporučení pro strategické i operativní řešení komunikace Nemocnice Vsetín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3853
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4863


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lang_2007_bp.pdfZablokované 946.3Kb PDF
lang_2007_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lang_2007_op.doc 75.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet