Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember
Autor: Buvalová, Henrieta
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práca sa zameriava na efektivitu event marketingu pretransformovaného do podôb AVON Pochodu proti rakovine prsníka a Movembru. Venuje sa využitiu event marketingu na územiach Slovenskej republiky a Českej republiky v podobe svetoznámych eventov, ich povedomiu a vnímaniu ženami žijúcimi na tomto území. Diplomová práca pojednáva o tom, či má zmysel pokračovať v organizovaní eventov spojených s šírením povedomia o onkologických ochoreniach medzi tunajšími ženami a či majú event marketingové aktivity svoje opodstatnenie. Diplomová práca priamo nadväzuje na bakalársku prácu, ktorej témou boli Špecifiká event marketingu v Českej republike a Slovenskej republike a rozširuje ju o ďalšie zaujímavé zistenia. Cieľom práce je prostredníctvom analýzy porovnávania výsledkov dvoch výskumných šetrení a teoretických odborných poznatkov a vlastných skúseností zistiť mieru efektivity a opodstatnenia existencie event marketingu na Slovensku a v Česku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38582
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44423


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
buvalová_2016_dp.pdf 2.180Mb PDF Zobrazit/otevřít None
buvalová_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
buvalová_2016_vp.docx 121.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet