Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember |
Autor: |
Buvalová, Henrieta
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zameriava na efektivitu event marketingu pretransformovaného do podôb AVON Pochodu proti rakovine prsníka a Movembru. Venuje sa využitiu event marketingu na územiach Slovenskej republiky a Českej republiky v podobe svetoznámych eventov, ich povedomiu a vnímaniu ženami žijúcimi na tomto území. Diplomová práca pojednáva o tom, či má zmysel pokračovať v organizovaní eventov spojených s šírením povedomia o onkologických ochoreniach medzi tunajšími ženami a či majú event marketingové aktivity svoje opodstatnenie. Diplomová práca priamo nadväzuje na bakalársku prácu, ktorej témou boli Špecifiká event marketingu v Českej republike a Slovenskej republike a rozširuje ju o ďalšie zaujímavé zistenia. Cieľom práce je prostredníctvom analýzy porovnávania výsledkov dvoch výskumných šetrení a teoretických odborných poznatkov a vlastných skúseností zistiť mieru efektivity a opodstatnenia existencie event marketingu na Slovensku a v Česku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38582
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44423
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet