Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o. |
Autor: |
Janků, Eva
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o. Zvolené téma bylo řešeno za pomoci analýzy corporate identity a situační analýzy podniku. Z těchto analýz vyplynuly slabé stránky, které vyžadují zlepšení a vytvořily tak podklad pro návrhy v projektové části. V projektové části byly navrženy zlepšení, které povedou k inovaci a tedy k zlepšení celkového stavu corporate identity. Jednotlivé části projektu byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38586
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39102
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet