Projekt vytvoření podnikatelského plánu s uplatněním design managementu pro firmu exportující české výrobky na zahraniční trhy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vytvoření podnikatelského plánu s uplatněním design managementu pro firmu exportující české výrobky na zahraniční trhy |
Autor: |
Svoboda, Libor
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na projekt vytvoření podnikatelského plánu pro českou společnost exportující tradiční české výrobky na zahraniční trhy. Teoretická část je literární rešerší vymezující základní pojmy a trendy z oblasti design managementu, marketingu a podnikání. Praktická část se věnuje analýze trhu, makroprostředí, konkurence, a spotřebitelského vnímání na vybraném cílovém trhu. Na základě zpracovaných analýz je navržen projekt založení obchodní společnosti, zahrnující popis podnikatelského záměru, postup realizace, finanční plán a rizikovou analýzu. Součástí projektu je návrh vizuální identity a vývoj prototypu produktu za účelem podpoření podnikatelského plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38588
|
Datum:
|
2016-04-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39114
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet