Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy |
Author: |
Kovandová, Jitka
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Teoretická část diplomové práce prezentuje v systematickém přehledu poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, doprovodných služeb zákazníkům, změn preferencí a spotřebního chování zákazníků oproti minulosti. Po provedení situačních analýz prostředí společnosti, její marketingové komunikace a služeb zákazníkům jsou následně poznatky z teoretické části aplikovány do projektu, jehož cílem je zefektivnění marketingového úsilí a doprovodných služeb vybrané společnosti, a tím i zlepšení jejího postavení na trhu. Z důvodu, že se žádný projekt neobejde bez vynaložení finančních prostředků, a jsou s ním vždy spojena určitá rizika a čas, je daný projekt následně podroben několika analýzám, na jejichž základě lze hodnotit jeho proveditelnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38598
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
39143
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account