Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař |
Autor: |
Masař, Petr
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá analýzou možností využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Teoretická část se zabývá definováním pojmů internet a internetový marketing. Vysvětluje metody, jak lze pomocí internetového marketingu přivést na webové stránky více návštěv-níků, ze kterých se stanou noví zákazníci. Praktická část se skládá z představení firmy a její činnosti. Dále se práce zabývá analýzou současného stavu využívání internetového marketingu. Práce navrhuje doporučení pro vylepšení využívání internetového marketingu, která přinesou firmě nové zákazníky a zvýší její zisk. Navržená doporučení jsou následně podrobena časové, nákladové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38650
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39584
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet