Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Autor: Masař, Petr
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou možností využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Teoretická část se zabývá definováním pojmů internet a internetový marketing. Vysvětluje metody, jak lze pomocí internetového marketingu přivést na webové stránky více návštěv-níků, ze kterých se stanou noví zákazníci. Praktická část se skládá z představení firmy a její činnosti. Dále se práce zabývá analýzou současného stavu využívání internetového marketingu. Práce navrhuje doporučení pro vylepšení využívání internetového marketingu, která přinesou firmě nové zákazníky a zvýší její zisk. Navržená doporučení jsou následně podrobena časové, nákladové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38650
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39584


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
masař_2016_dp.pdf 1.684Mb PDF Zobrazit/otevřít None
masař_2016_op.pdf 528.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
masař_2016_vp.docx 22.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet