Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk
Autor: Hodálik, Ondřej
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí, reakci na vstup dalších deníků na trh, či význam internetu pro celkovou strategii firmy. Projekt navrhuje propojení internetu a mobilních komunikací a jeho možné využití k posílení postavení na trhu a také k možnosti získání příjmů z této oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/388
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2762


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hodálik_2006_dp.pdfZablokované 2.225Mb PDF Zobrazit/otevřít
hodálik_2006_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hodálik_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet