Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk |
Autor: |
Hodálik, Ondřej
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí, reakci na vstup dalších deníků na trh, či význam internetu pro celkovou strategii firmy. Projekt navrhuje propojení internetu a mobilních komunikací a jeho možné využití k posílení postavení na trhu a také k možnosti získání příjmů z této oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/388
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2762
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet