Propagační aktivity města Nový Jičín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagační aktivity města Nový Jičín |
Autor: |
Panáč, David
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou jednotlivých propagačních aktivit města Nového Jičína. Analyzuje prostředí, ve kterém se město jako subjekt nachází. Hodnotí marketingovou formu a prostředky při vytváření jeho identity. Autor v závěru této práce zodpovídá tři hlavní otázky: Jaký je současný stav prezentace města? Čeho by mohlo město využít ve svých propagačních aktivitách? Má město Nový Jičín svou značku? |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3891
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4963
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet