The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic |
Autor: |
Cibro, Puput Anggraini
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery. Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika-ství a získat povědomí o značce je přes digitální marketing, protože lidé mohou snadno spojit se značkou s internetem a počty zařízení. Vzhledem k tomu, digitální marketing profil České republiky, WIMB má širokou škálu příležitost představit své produkty na trh s digitální marketing jako jejich nástrojů. Tato práce se skládá ze tří hlavních částí, počínaje teorii digitálního marketingu a povědomí o značce, analýzu části, která popíše o společnosti, aktuální digitální marketingové strategie a analýzy trhu. A konečně, zavedení integrovaného digitálního marketingu projektu, jejichž cílem je, aby se en-Hance povědomí o značce společnosti, včetně času, nákladů a analýzy rizik bude doruč-ered v této práci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39023
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44278
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet