Vztah sponzoringu a image značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vztah sponzoringu a image značky |
Autor: |
Kleinová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Staropramen v oblasti hudebních festivalů. Tato práce má za cíl pomocí dotazníkového šetření zjistit zejména to, jak návštěvníci festivalů vnímají značku, zda si jsou vědomi realizovaných aktivit značky v oblasti hudebních festivalů a zda si Staropramen spojují s hudbou. V teoretické části jsou rozebrány klíčové pojmy, jako sponzoring, image nebo marketing hudebních festivalů. V praktické části je objasněna historie společnosti, její dosavadní sponzorské aktivity na poli hudebních festivalů a je provedena také situační analýza podniku. V rámci praktické části je provedeno i vyhodnocení průzkumu a jsou navržena doporučení pro doplnění stávajících aktivit značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39063
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44328
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet