Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí
Autor: Kovalčíková, Veronika
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tato reklamní sdělení působí na cílovou skupinu - tedy děti ve věku zhruba 12 let, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část je věnována základní terminologii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá zadavateli kampaní s tematikou týrání a zneužívání dětí, analýze provedeného výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Závěr této práce je věnován doporučení jak zefektivnit sociální reklamy s danou problematikou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39066
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44332


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovalčíková_2016_dp.pdf 1.641Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovalčíková_2016_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovalčíková_2016_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet