Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Autor: Machová, Linda
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu a její využití v mezinárodních kampaních prevence bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část obsahuje rešerši literatury zabývající se sociální reklamou a dílčími prvky, kterými taková reklama disponuje, jako jsou emoční apely, emoce samotné apod. Praktická část této práce je založena na realizovaném kvalitativním výzkumu, z něho vyplývajících zjištění a doporučení. Obecně se práce také zabývá emocemi, jejich využíváním v marketingu, speciálně v oblasti sociální reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39068
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44337


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
machová_2016_dp.pdf 1.355Mb PDF Zobrazit/otevřít None
machová_2016_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
machová_2016_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet