Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
Autor: |
Machová, Linda
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu a její využití v mezinárodních kampaních prevence bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část obsahuje rešerši literatury zabývající se sociální reklamou a dílčími prvky, kterými taková reklama disponuje, jako jsou emoční apely, emoce samotné apod. Praktická část této práce je založena na realizovaném kvalitativním výzkumu, z něho vyplývajících zjištění a doporučení. Obecně se práce také zabývá emocemi, jejich využíváním v marketingu, speciálně v oblasti sociální reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39068
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44337
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet