Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
Author: |
Machová, Linda
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu a její využití v mezinárodních kampaních prevence bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část obsahuje rešerši literatury zabývající se sociální reklamou a dílčími prvky, kterými taková reklama disponuje, jako jsou emoční apely, emoce samotné apod. Praktická část této práce je založena na realizovaném kvalitativním výzkumu, z něho vyplývajících zjištění a doporučení. Obecně se práce také zabývá emocemi, jejich využíváním v marketingu, speciálně v oblasti sociální reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39068
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
44337
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account