Vliv dětí na nákupní chování rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv dětí na nákupní chování rodiny

Show full item record

No preview available
Title: Vliv dětí na nákupní chování rodiny
Author: Martínková, Kateřina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá oblastí nákupního chování rodiny. Pozornost je věnována především vlivu dítěte v jednotlivých fázích nákupního procesu. V teoretické části práce jsou zpracována teoretická východiska pro problematiku vlivu dětí na nákupní proces. Pozornost je věnována nejen jednotlivým fázím nákupního procesu, ale také psychologickému vývoji dítěte mladšího školního věku a jsou specifikovány jeho role a vliv v jednotlivých fázích. V praktické části jsou analyzovány výsledky primárního šetření zaměřeného na rozhodovací proces rodin a možnosti interakce mezi rodiči a dětmi. Šetření proběhlo dvoufázově, byly realizovány individuální rozhovory s rodiči dětí a také bylo uskutečněno dotazníkové šetření. Tento průzkum byl zaměřen na proces nákupního rozhodování spojeného s výběrem a nákupem vánočních dárků pro děti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39069
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44338


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
martínková_2016_dp.pdf 2.686Mb PDF View/Open None
martínková_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
martínková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account