Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi |
Autor: |
Pecníková, Magdalena
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
První část této práce přináší teoretická východiska z oblasti reklamy, sexismu a neuromarketingu. Definuje reklamu, její vývoj a využití emocionálních apelů, charakterizuje pojmy gender a sexismus a jejich užití v reklamě. Dále se zabývá neuromarketingem a zobrazovacími technikami, které jsou v tomto oboru využívány k měření. Praktická část práce se věnuje vyhodnocení výzkumu prováděného prostřednictvím EEG doplněného o interview. Cílem druhé části práce je, na základě výsledků výzkumu, získat relevantní informace o působení sexistických motivů v reklamách na obuv a z těchto dat vyvodit závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39077
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44346
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet