Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Autor: Pecníková, Magdalena
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: První část této práce přináší teoretická východiska z oblasti reklamy, sexismu a neuromarketingu. Definuje reklamu, její vývoj a využití emocionálních apelů, charakterizuje pojmy gender a sexismus a jejich užití v reklamě. Dále se zabývá neuromarketingem a zobrazovacími technikami, které jsou v tomto oboru využívány k měření. Praktická část práce se věnuje vyhodnocení výzkumu prováděného prostřednictvím EEG doplněného o interview. Cílem druhé části práce je, na základě výsledků výzkumu, získat relevantní informace o působení sexistických motivů v reklamách na obuv a z těchto dat vyvodit závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39077
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44346


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pecníková_2016_dp.pdf 3.585Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pecníková_2016_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pecníková_2016_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet