Podnikatelský plán začínající firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podnikatelský plán začínající firmy |
Autor: |
Zajíček, Jakub
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
V předkládané bakalářské práci je analyzována tvorba návrhu podnikatelského plánu společnosti VENDEO.cz. Práce sestává ze dvou částí. Teoretická představuje základnu pro zvolené téma (marketingová komunikace, marketing služeb, tvorba podnikatelského plánu). Obsahem praktické části je tvorba podnikatelského na základě situační analýzy společnosti a zčásti i marketingového plánu Vendeo.cz a výzkum formou online dotazníkového šetření a jeho následná interpretace. V závěru této části je vypracováno doporučení k úpravě podnikatelského plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39094
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44364
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet