Význam celebrity v komunikaci značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam celebrity v komunikaci značky |
Autor: |
Fojt, Michal
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu celebrity na úspěšnost komunikace značky s částečným zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, které jsou užívány v dalších částech práce. Mezi hlavní pojmy pak patří značka, celebrita a jednotlivé marketingové nástroje. V praktické části jsou analyzována data, získaná přímo ze sociální sítě Facebook a společnosti Socialbakers, na základě kterých následně došlo k porovnání úspěšnosti komunikace v období před a po spojení značky se známou osobností. Zjištěné výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření, které je provedeno mezi potencionálními zákazníky vybrané společnosti. V závěru autor shrnuje získané informace a provede vyhodnocení a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39100
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44370
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet