Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje |
Autor: |
Hritzová, Renata
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39102
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
44372
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet