Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Autor: Hritzová, Renata
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39102
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44372


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hritzová_2016_dp.pdf 60.09Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hritzová_2016_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hritzová_2016_vp.doc 505.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet