Mužský a ženský hlas v rozhlasové reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mužský a ženský hlas v rozhlasové reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mužský a ženský hlas v rozhlasové reklamě
Autor: Kala, Antonín
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zjistit preference zadavatelů reklamy ohledně mužského či ženského hlasu v rozhlasových reklamních spotech. Ke zjištění aktuálního stavu bude provedena analýza komerčního vysílání nejposlouchanějšího rádia na jižní Moravě, kterým je Rádio Krokodýl, a to na základě komparace počtu odvysílaných reklamních spotů v měsících leden a prosinec, kdy je vysílání reklamy nejméně frekventované, respektive nejfrekventovanější. Pro praktickou část bude využito teoretické báze, jejíž orientace směřuje prioritně do oblasti rozhlasu a rozhlasové reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39105
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 44375


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kala_2016_dp.pdf 1.732Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kala_2016_op.doc 147.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kala_2016_vp.doc 198Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet