Mužský a ženský hlas v rozhlasové reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mužský a ženský hlas v rozhlasové reklamě |
Autor: |
Kala, Antonín
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zjistit preference zadavatelů reklamy ohledně mužského či ženského hlasu v rozhlasových reklamních spotech. Ke zjištění aktuálního stavu bude provedena analýza komerčního vysílání nejposlouchanějšího rádia na jižní Moravě, kterým je Rádio Krokodýl, a to na základě komparace počtu odvysílaných reklamních spotů v měsících leden a prosinec, kdy je vysílání reklamy nejméně frekventované, respektive nejfrekventovanější. Pro praktickou část bude využito teoretické báze, jejíž orientace směřuje prioritně do oblasti rozhlasu a rozhlasové reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39105
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
44375
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet