Mystery Shopping v cestovních agenturách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mystery Shopping v cestovních agenturách |
Autor: |
Kotásková, Petra
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na hodnocení kvality prodejního procesu v cestovních agenturách. Cílem teoretické části je přiblížení základních pojmů z oblasti marketingového mixu, cestovního ruchu, spotřebního chování zákazníka a především Mystery Shoppingu. Tomu je věnována celá praktická část. Prostřednictvím této výzkumné metody autorka hodnotí kvalitu prodeje v osmi cestovních agenturách ve městě Hodoníně. Vyhodnocuje přitom konkrétní atributy prodejního procesu a v závěru práce pak uvádí možná doporučení a návrhy na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39108
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44378
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet