Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Autor: Krčmářová, Dana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé oblasti zaměřit. V praktické části je sestaven marketingový mix na konkrétní podnikatelský subjekt.Je uvedeno, jaký je marketingový mix firmy v současné době a doporučení pro zlepšení. V závěru jsou shrnuta všechna podstatná data, která vychází z analyzovaného marketingového mixu a dotazníkového šetření. Dále se práce zaměřuje na možnosti změn pro vývoj firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39110
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44380


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krčmářová_2016_dp.pdf 4.973Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krčmářová_2016_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krčmářová_2016_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet