Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu
Autor: Superata, David
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy zaměřené na bezpečnosti silničního provozu. Teoretická východiska objasňují základní pojmy sociální reklamy a následně vymezují prostředí bezpečnosti silničního provozu a sociální reklamy. Ve výzkumné části provedl autor práce kvalitativní výzkum metodou focus group. Respondenti hodnotili vybrané televizní spoty z oblasti bezpečnosti silničního provozu, stejně tak jako reklamní apely a motiv strachu, který se v nich nejčastěji vyskytuje. Nakonec navrhli nová východis-ka pro sociální reklamu v oblasti bezpečnosti silničního provozu s ohledem na české prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39128
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44406


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
superata_2016_dp.pdf 1.693Mb PDF Zobrazit/otevřít None
superata_2016_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
superata_2016_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet