Mobilní aplikace jako nástroj prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní aplikace jako nástroj prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Mobilní aplikace jako nástroj prodeje
Author: Svoboda, David
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá využitím mobilních aplikací mobilních operátorů jako nástroje prodeje. Jak využívají zákazníci mobilních operátorů jejich mobilní aplikace. Teoretická část objasňuje význam online marketingu, odhaluje proces tvorby mobilní aplikace a možnosti využití a představuje potenciál mobilních aplikací a jejich předpoklady pro úspěšné začlenění do online marketingové strategie. Porovnání jednotlivých mobilních aplikací mobilních operátorů je zkoumán v praktické části pomocí kvalitativního šetření. Zatímco za pomocí kvantitativního šetření je zjišťováno, zda respondenti využívají mobilní aplikaci svého operátora a jaké aspekty brání v používání aplikace. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení potenciálu mobilních aplikací pro potřeby mobilních operátorů a zásady při jeho využití u marketingových aktivit, a doporučení vyplývající z výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39129
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44407


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2016_dp.pdf 2.329Mb PDF View/Open None
svoboda_2016_op.pdf 1.940Mb PDF View/Open None
svoboda_2016_vp.docx 121.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account