Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely |
Autor: |
Adamíková, Anežka
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě komunita a jaké komunikační kanály měly u cílového publika největší úspěch. Poznatky z realizace a vyhodnocení komunikačního plánu jsou aplikovány v návrhu strategie pro pokračování výstavy v rámci putování do dalších českých měst v roce 2016. Projektová část obsahuje komunikační balíček doporučení využívající poznatky z první realizace. Balíček komunikace se zaměřuje na základní tři oblasti obecná doporučení, hlavní sdělení a konkrétní kroky v podobě praktického to-do listu a mind mapy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39134
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44418
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet