Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Autor: Adamíková, Anežka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě komunita a jaké komunikační kanály měly u cílového publika největší úspěch. Poznatky z realizace a vyhodnocení komunikačního plánu jsou aplikovány v návrhu strategie pro pokračování výstavy v rámci putování do dalších českých měst v roce 2016. Projektová část obsahuje komunikační balíček doporučení využívající poznatky z první realizace. Balíček komunikace se zaměřuje na základní tři oblasti obecná doporučení, hlavní sdělení a konkrétní kroky v podobě praktického to-do listu a mind mapy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39134
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44418


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
adamíková_2016_dp.pdf 4.882Mb PDF Zobrazit/otevřít None
adamíková_2016_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
adamíková_2016_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet