Marketingová komunikace firmy Labota
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace firmy Labota |
Autor: |
Bogarová, Daniela
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Labota a. s. věnující se maloobchodnímu prodeji obuvi a módy v 17 prodejnách České republiky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována primárnímu výzkumu formou tzv. mystery shopping na všech prodejnách a navazujícím rozhovorům s personálem prodejen. Součástí výzkumu je i sekundární šetření čerpající z interních dat firmy a mapující její cílové skupiny. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu marketingové komunikace pro danou firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39137
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44421
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet