The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events |
Autor: |
Brátová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V České republice se jezdectví stává stále oblíbenějším sportem. Vznikají nové, často velmi kvalitní areály, kterým však chybí dobrá marketingová komunikace, která by přilákala nové investory a pomohla zvětšit fanouškovskou základnu. Vzhledem k obrovskému rozvoji online médií a jejich globální využitelnosti se jejich aplikace v rámci marketingových aktivit parkurových závodů přímo nabízí. Tato práce se zaměřuje právě na využití online marketingových nástrojů ke zlepšení image jezdeckých areálů a popularizaci jezdeckého sportu. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda má dobře provedená online marketingová komunikace vliv na image parkurových závodů. Pomocí analýzy vlivu online komunikace prestižního areálu v Aachen (Německo) na jeho image se snaží získané poznatky aplikovat na český trh a vytvořit tak univerzální model pro využití online marketingových nástrojů ke zvýšení image středně velkých jezdeckých areálů v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39138
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44422
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet