Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany
Autor: Chebeňová, Michaela
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Dilomová práca je zameraná na vytvorenie marketingovej stratégie s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť Kúpele Piešťany. Teoretická časť obsahuje spracované teoretické východiská k téme. Praktická časť priamo nadväzuje na časť teoretickú a je v nej realizovaný kvantitatívny výskum prostredníctvom dotazníkového šetrenia, od ktorého výsledkov sa odvinulo ďalšie pokračovanie práce a formulácia cieľovej skupiny. V projektovej časti diplomovej práce je navrhnutá marketingová stratégia s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39150
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44435


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chebeňová_2016_dp.pdf 3.144Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chebeňová_2016_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chebeňová_2016_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet