Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services
Autor: Khmelinin, Sergey
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá současným obchodním problémem, který se týká podpory intenzivních přípravných studijních kurzů českého jazyka na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, které jsou nabízeny na mezinárodním trhu vzdělávacích služeb. První část práce je teoretická a zahrnuje několik otázek: mezinárodní trh vzdělávacích služeb, český trh vyššího vzdělání, marketing v oblasti vysokoškolského vzdělání, marketing vzdělávacích služeb, marketingový mix vzdělávacích služeb, chování spotřebitelů. Druhá část se týká metodologie marketingového výzkumu, které zasahuje i do praxe, analyzuje shromážděné údaje a zabývá se nejen výsledky výzkumu, ale i dalšími návrhy. Třetí část je věnována praktické realizaci zkoumaných poznatků v marketingové strategii a činnosti a popisuje výsledky získané propagačním úsilím. Úplně nakonec jednává i o dalších návrzích rozvoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39153
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44438


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
khmelinin_2016_dp.pdf 4.475Mb PDF Zobrazit/otevřít None
khmelinin_2016_op.doc 456.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
khmelinin_2016_vp.docx 121.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet