Výkonnostní kampaně pro komerční blogy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výkonnostní kampaně pro komerční blogy |
Autor: |
Mejsnarová, Anna
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce zabývá komerčními blogy a způsoby jakými podpořit jejich profitabilitu. Zaměřuje se na zisk podkladů a tvorbu výkonnostních kampaní. V teoretické části práce vymezuje pojmy ze světa internetového marketingu, které jsou ne-zbytné k pochopení daného tématu. Řeší se především weby, obsahové strategie a výkonnostní reklamy. Praktická část je tvořena výzkumem - dotazníkovým šetřením a jeho interpretací. V návaznosti na výzkum jsou tvořeny analýzy konkurence. Projektová část se věnuje návrhům na vylepšení komerčního blogu, na tvorbu obsahové strategie a výstavbu výkonnostní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39160
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44446
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet