Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
Autor: |
Rajtrová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s ověřením výzkumných otázek. Obsahem projektové části je identifikace příležitostí pro zlepšení interní komunikace a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů interních PR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39167
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44453
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet