Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu |
Autor: |
Bartoš, Michal
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému sloganu a komunikačním nástrojům. V projektové části pak uvádí návrhy marketingové komunikace se stanovením míry její adaptace pro každou definovanou cílovou skupinu. Zahrnuje převedení hlavních komunikačních myšlenek, sloganu, headlinů a konkrétních komunikačních aktivit pro potřeby lokálních zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39176
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44466
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet