Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Autor: Horáček, Václav
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě je práce, která předkládá postup jak v rámci audiovizuální reklamní tvorby využít filmových žánrů a jejich znaků při tvorbě audiovizuálních reklamních textů, kdy hlavní zaměření je cíleno na filmovou a televizní reklamu. Teoretická část definuje reklamu, audiovizuální reklamu a její dělení. Definuje film, vybrané filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamní tvorbě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních komunikátech. Přináší doporučení pro využití filmových žánrů v audiovizuální tvorbě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39188
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44478


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horáček_2016_dp.pdf 1.080Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horáček_2016_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horáček_2016_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet