Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě |
Autor: |
Horáček, Václav
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě je práce, která předkládá postup jak v rámci audiovizuální reklamní tvorby využít filmových žánrů a jejich znaků při tvorbě audiovizuálních reklamních textů, kdy hlavní zaměření je cíleno na filmovou a televizní reklamu. Teoretická část definuje reklamu, audiovizuální reklamu a její dělení. Definuje film, vybrané filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamní tvorbě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních komunikátech. Přináší doporučení pro využití filmových žánrů v audiovizuální tvorbě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39188
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44478
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet