Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur
Autor: Mosinger, Tomáš
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingem služeb a službami v marketingu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou nabídku marketingových služeb nabízených agenturami poskytovatelům ubytovacích kapacit a porovnat ji s jejich potřebami. Na základě provedené sekundární analýzy popsat vybranou oblast Šumavy a pomocí metod primárního kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu zjistit, nakolik se nabídky agentur a potřeby poskytovatelů ubytovacích kapacit prolínají. Následně navrhnout možnosti zlepšení vzájemné spolupráce a doporučit konkrétní změny, které by mohly být provedeny. Diplomová práce také uvádí příklad konkrétního ubytovacího zařízení, které využívalo marketingových služeb specializovaných agentur, posléze je vypovědělo a nyní si propagaci zajišťuje samostatně. Reálný příklad je porovnán s výsledky provedených výzkumů a odpověďmi na stanovené výzkumné otázky. Práce je dělena na části teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část obsahuje definice pojmů, vymezení specifik oblasti marketingu služeb ve vztahu k cestovnímu ruchu, popisuje výzkumné metody, způsoby zpracování a analýzy zjištěných dat na základě řady různých literárních zdrojů. Praktická část je věnována popisu zkoumané oblasti, způsobu získání dat, jejich vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek. V projektové části jsou zjištěné výsledky porovnány s případem konkrétního ubytovacího zařízení, které od služeb zajišťovaných agenturami přešlo k zajišťování marketingových aktivit vlastními silami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39203
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44495


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mosinger_2016_dp.pdf 5.817Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mosinger_2016_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mosinger_2016_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet