Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů |
Autor: |
Schut, Simon
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na význam public relations v kontextu marketingových komunikací, zejména jeho roli při integrraci marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivity ostatních nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část diplomové práce se zaměřují na konkrétní příklad z praxe značky spodního prádla Lisca. Věnuje se fenoménu využívání public relations jako substitutu klasické inzerce a míře efektivity této strategie na základě porovnání nákladů investovaných do propagace. Práce se zabývá problematikou role public relations vmarketingovém mixu v době, kdy se tuzemský inzertní trh zmítá v problémech poekonomické krizi, která totálně devalvovala ceny klasické inzerce v tištěných periodikách a řada zadavatelů ještě stále nerozumí rozdílu mezi placenou inzercí a formou "neplacených" PR článků. Stěžejní otázkou diplomové práce je pak: "Lze skutečně ignorovat klasickou inzerci a nahradit ji public relations?" a "Je public relations všemocné?" Sekundárně se práce zaměřuje na postavení public relations v době sociálních médií. Cílem diplomové práce bude obhájení či vyvrácení teorie využívání public relations jako stěžejního nástroje marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39209
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
44502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet