Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu |
Autor: |
Vavřinová, Marta
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela; Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je poukázat na efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů akce Festivalový zámek a na spokojenost návštěvníků s programem, který se zde koná v průběhu celého Zlín Film Festivalu. V teoretické části je objasněn pojem filmový festival a vztah kultury a marketingu, vytyčeny charakteristiky publika kulturních akcí a rozebrány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. V praktické části jsou pojmy konkrétně aplikovány na Festivalový zámek, popsána analýza dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou objasněny odpovědi na vytyčené výzkumné otázky. Projektová část se zabývá současným stavem projektu Festivalového zámku, jeho přípravami a probíhající komunikační kampaní k akci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39218
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44515
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet