Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o. |
Author: |
Šilhánová, Jana
|
Advisor: |
Drgová, Jarmila
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce jsou na základě zjištěných poznatků, výsledků dotazníkového šetření a přání managementu sestaveny čtyři návrhy eventů pro různé modelové typy cílových skupin, které bude společnost Bottico, s. r. o. využívat při organizování svých zážitkových programů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39223
|
Date:
|
2016-03-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
44522
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account