Komunikační plán firmy ITvlaky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán firmy ITvlaky |
Autor: |
Kukučková, Magda
|
Vedoucí: |
Šilhánová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy ITvlaky a hlavním cílem je zdokonalení nástrojů marketingová komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy této práce, například komunikační plán, marketingová komunikace a komunikační nástroje.Praktická část je zaměřena na využití znalostí z části teoretické. Úvod obsahuje charakteristiku firmy a nynější marketingový mix. Následně jsou provedeny analýzy, například PEST analýza a SWOT analýza. Následující část rozebírá současné komunikační nástroje. V závěru této práce jsou navržena doporučení pro zlepšení komunikačního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39236
|
Datum:
|
2016-03-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44535
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet