Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s.r.o. |
Autor: |
Půčková, Monika
|
Vedoucí: |
Gahurová, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce bude zaměřena na marketingovou komunikaci firmy ELKO EP, s .r .o . týkající se účasti na veletrhu FOR ARCH v Praze, jelikož je neodmyslitelnou součástí udržení si zákazníků ve velké škále konkurentů. Firma ELKO EP, s .r .o . se na tomto veletrhu zaměřuje zejména na trh B2C. Tato práce bude rozdělena na dvě části. Analytická část bude vycházet z odborné literatury týkající se zejména veletrhů a výstav, ale také marketingové komunikace a firemní identitu. V praktické části bude analyzováno využívání marketingových aktivit a příprava na veletrh FOR ARCH včetně vizualizací. Na závěr budou uvedena doporučení na zlepšení kvality účasti na veletrhu, která by měla pomoci zviditelnění firmy před potenciálními zákazníky, ale také před konkurencí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39243
|
Datum:
|
2016-03-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
44543
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet