Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Autor: Romaňák, Jan
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové komunikace firmy s důrazem na podporu stávající image firmy a odlišení se od konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39246
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44546


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
romaňák_2016_dp.pdf 2.240Mb PDF Zobrazit/otevřít None
romaňák_2016_op.pdf 665.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
romaňák_2016_vp.pdf 619.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet