Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B |
Autor: |
Romaňák, Jan
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové komunikace firmy s důrazem na podporu stávající image firmy a odlišení se od konkurence. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39246
|
Datum:
|
2016-03-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44546
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet