Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o. |
Autor: |
Řezáčová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Šimůnková, Blanka
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix Muzea Kroměřížska p.o. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje organizaci Muzeum Kroměřížska, p. o.. V praktické části bude provedena analýza současného stavu komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39247
|
Datum:
|
2016-03-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44547
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet