Angličtina v neanglickém reklamním textu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Angličtina v neanglickém reklamním textu |
Autor: |
Holásková, Martina
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Úkolem této bakalářské práce je zjistit, jak vnímají česká a německá cílová skupina používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia literárních pramenů se několik kapitol zabývá popisem vlivu globalizace na využívání anglického jazyka v reklamním textu v České republice a Spolkové republice Německo. Práce analyzuje výsledky průzkumné sondy, která byla provedena formou písemného dotazování v obou zemích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3930
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4799
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet