Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A |
Autor: |
Poláchová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A. Cílem této práce je provést analýzu pěti hlavních konkurentů firmy XY a na jejím základě stanovit postavení společnosti na konkurenčním trhu. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, týkající se konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části je představena firma XY s pěti hlavními konkurenty. Dále jsou provedeny jednotlivé analýzy, na jejichž základě byla zjištěna pozice firmy na českém trhu ve srovnání s konkurencí. V závěru této práce jsou vypracovány návrhy a opatření vedoucí ke zlepší pozice firmy XY na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39401
|
Datum:
|
2016-06-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
41002
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet