Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
Autor: Michalíková, Kateřina
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39411
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 43123


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
michalíková_2017_dp.pdf 3.178Mb PDF Zobrazit/otevřít None
michalíková_2017_op.docx 24.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
michalíková_2017_vp.docx 24.38Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet