Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu |
Autor: |
Michalíková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39411
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
43123
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet