Chápání fenoménu "učení dítěte" učitelkami mateřských škol a rodiči
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Chápání fenoménu "učení dítěte" učitelkami mateřských škol a rodiči |
Autor: |
Vacenovská, Romana
|
Vedoucí: |
Gavora, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá pojetím učení dítěte u učitelek mateřských škol a rodičů. Teoretická část definuje pojem učení, popisuje determinanty, které tento proces ovlivňují, v poslední řadě uvádí učitelovo a žákovo pojetí výuky a popisuje dva nejdůležitější typy prostředí, ve kterém učení dítěte probíhá. Praktická část diplomové práce poskytuje rozhovory s učitelkami mateřských škol a rodiči dětí předškolního věku. V závěru praktické části jsou uvedeny odpovědi obou skupin participantů na výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39421
|
Datum:
|
2016-10-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41746
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet