Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA
Autor: Robek, Gabriel
Vedoucí: Palich, Kristián
Abstrakt: Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové komunikace s kroky, jejichž aplikace přiblíží firmu požadovaným výsledkům a vyššímu odbytu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39460
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 42590


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
robek_2017_dp.pdf 4.209Mb PDF Zobrazit/otevřít None
robek_2017_op.docx 29.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
robek_2017_vp.pdf 1.032Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet