Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA |
Autor: |
Robek, Gabriel
|
Vedoucí: |
Palich, Kristián
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové komunikace s kroky, jejichž aplikace přiblíží firmu požadovaným výsledkům a vyššímu odbytu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39460
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
42590
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet