Ideál Waldorfské školy, její historie a současnost v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ideál Waldorfské školy, její historie a současnost v České republice |
Autor: |
Tománková, Hana
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá waldorfskou pedagogikou. Cílem práce je pokusit se přiblížit waldorfskou pedagogiku, ukázat, čím se odlišuje od tradičních škol a zjistit, jaké je povědomí veřejnosti o alternativních školách a jejich postoje k nim. Teoretická část popisuje základy waldorfské pedagogiky, její historii, základní rysy, učební plán, výchovně-vzdělávací metody a zvláštnosti, kterými se odlišuje od tradičních škol. Praktická část zjišťuje pomocí kvantitativního výzkumu povědomí veřejnosti o alternativních školách a postoje k alternativní pedagogice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3960
|
Datum:
|
2007-08-29 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.08.2012
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6902
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet