Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika
Autor: Valášková, Michaela
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika, se zabývá klíčovými procesy, které probíhají v procesu autoregulace učení u studentů. Stěžejním tématem jsou zde právě nonkognitivní procesy a subjektivní vnímání studentů jejich procesu autoregulace učení. Teoretická část diplomové práce je tvo-řena teoretickými východisky z oblasti procesu učení, autoregulace a autoregulace učení, faktorů, které ovlivňují autoregulaci učení a věnuje se dále i výzkumnému souboru, což jsou studenti oboru Sociální pedagogika. V praktické části popisujeme námi realizovaný výzkum procesu autoregulace učení. Naším cílem je zjistit, jakým způsobem probíhají nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39676
Datum: 2016-11-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45014


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valášková_2017_dp.pdf 1.607Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valášková_2017_op.doc 52.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
valášková_2017_vp.doc 57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet