Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách
Autor: Vychodilová, Jitka
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Tato práce pojednává o autoregulaci učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách. Za cíl si pokládá komparaci míry autoregulace učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách a ve fázích uvažování, kontroly a sebereflexe. Teoretická část práce se zabývá autoregulaci učení, jejím rozvojem, diagnostikou a autoregulací učení v období staršího školního věku. Dále popisuje klasické reformní školy- Montessoriovská škola, Daltonská škola, Waldorfská škola, Jenský plán a Freinetovská škola. Praktická část zjišťuje, zda existují rozdíly v míře autoregulace učení mezi běžnou základní a alternativní školou a rozdíly v míře autoregulace učení v jejích fázích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39678
Datum: 2016-11-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45016


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vychodilová_2017_dp.pdf 943.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vychodilová_2017_op.docx 21.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vychodilová_2017_vp.doc 58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet