Možnosti alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního a mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního a mladšího školního věku |
Autor: |
Dvořáková, Marcela
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je možnost alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního věku. V teoretické části se budeme zabývat definováním základních pojmů, které jsou spojeny s problematikou alternativního školství, uvádíme základní rozdíly mezi alternativní a standardní školou. Pozornost je věnována vybraným alternativním školám, jejich prostředí a didaktickému materiálu. Blíže představujeme zvolené inovační koncepce, které oživují výuku v současné škole. Empirická část si klade za cíl zjistit, jaké jsou preference rodičů při volbě alternativní školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39736
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45111
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet